19.4.17

Foto triko = BezvaTriko

Dlouho dopředu jsem uvažovala jaké oblečení budu mít na sobě na Ádině narozeninovém focení a pak i sama, do budoucího nového alba.
Zvolila jsem tričko s potiskem z internetového obchodu BezvaTriko (bezvatriko.cz). Vybrat si můžete nejen velikost a barvu trička, ale především z široké nabídky motivů ten, který vám zrovna padne do oka. A pokud nenajdete kombinaci dle vašeho vkusu předem hotovou, není nic jednoduššího, než se zeptat, zda ve vámi požadované variaci tričko vyrábějí.
Oblékla jsem: Triko s potiskem "nožiček" z velmi příjemného materiálu (100% bavlna), velikosti XL.


Na e-shopu velmi kladně hodnotím příjemnou a rychlou komunikaci. Tričko, které mám na sobě totiž běžně v bílé barvě není. Jakmile jsem však vyslovila svůj požadavek, telefonicky se mi osobně ozvala paní Eliška Fedorková a mojí objednávku jsme vyřešili k mé spokojenosti. Zásilka došla včas a hezky zabalená. 
Právě vaše tričko si můžete objednat zde

Žádné komentáře:

Okomentovat