15.4.17

Velikonoční zápichy do květináče

Áda dostala k narozeninám foukací fixy na textil. I když mě, mimo obdarovávatelky, okolí odrazovalo od jejich používání řečmi, že je dcerka ještě malá na takovou činnost a podobně, vzala jsem si do hlavy, že je určitě brzy užijeme a Áda se s nimi naučí pracovat. Vymyslela jsem proto zápichy do květináče částečně ze zdrojů "co dům dá" a dokoupila pouze mašličky a špejle.

Budete potřebovat:
  • lepenkovou krabici
  • filc - ideálně bílý (já volila ještě oranžový a šedý)
  • Velikonoční vykrajvátka, nebo papírové šablonky (třeba - králíček/zajíček, vajíčko, slepička)
  • tužku
  • nůžky
  • pravítko
  • tavnou pistoli
  • textilní stužky
  • špejle
  • foukací fixy na textil
Postup:
Předpřipravila jsem Ádě filcové polotovary, nejprve jsem vyrobila z lepenkové krabice jednotlivé dílky, sloužící jako vnitřní těla zápichů. Poté jsem je polepila filcem, který jsem připevnila tavnou pistolí. Vzniklo tak několik oboustranných zajíců, vajíček a slepiček. Připravených na zdobení.
Dcerce jsem vysvětlila jak se pracuje s foukacími fixami, oblékly jsme pracovní výtvarné zástěrky a po názorné ukázce už Áda zcela sama zdobila, jak chtěla. Já mezitím připravovala mašličky.


Materiál na tvorbu mašliček jsem objednala z internetového obchůdku Drobnůstky k tvoření. Mají zde velký výběr všeho možného, včetně potištěných dětských knoflíků.


Pravda je, že o tavnou pistoli se často spálím i já sama, proto se snažím k ní dítko vůbec nepouštět. Proto jsem Ádu nechala napíchnout hotové výtvory na špejle, roztřídit mašle a finálně lepila raději bez pomoci malé výtvarnice. 
Doufám, že dárečky příbuzenstvo potěší.

Žádné komentáře:

Okomentovat