27.7.15

Slunečná vsuvka

Ne nadarmo se říká, že když sjíždíte řeku, musíte si minimálně jednou dát panáka tvrdého alkoholu, aby vás nepostihla střevní infekce. I když můj muž toto pravidlo dodržuje, vrátil se domu nemocný a sesmahnutý sluníčkem. S bolestí hlavy a horkostí po celém těle hned po příjezdu usnul. Mám dojem, že všechny výpravy za dobrodružstvím skončí sebedevastací. Na kamínek z řeky nejspíše zapomněl (neměla jsem srdce se ptát, když jsem viděla, jak vypadá). Nu, chce to uhlí (na střevní obtíž), tekutiny a spánek. Bude dobře.

Připálená kůže mi připomněla jednu situaci ze školky. Při vysvětlování, proč si nikdo nemá zapomenout pokrývku hlavy, z jednoho kloučka vypadlo: „No, táta teď ščíká mámu.“
„Cože ji?“
„Sčíká! Večel v kuchyni, dyž máme spát.“
„Aha.“ Zamýšlela jsem se, co to ty rodiče doma provozují, s úsměvem na rtech.
„Vždyť je léto! No.“ Rozhodil klučina rukama a otočil se k odchodu na písek.
Později mi bylo vše osvětleno tím, že se maminka spálila na zahradě a tatínek jí každý večer v kuchyni stříká záda panthenolem. Jak lehko se spíná lidská fantazie.


Smáli jsme se s mužem ještě dlouho poté, co jsem mu příběh řekla. 

Žádné komentáře:

Okomentovat