31.8.15

Áda modelkou

Několikrát jsem na internetu viděla inzerci nabízející brzké fotografování novorozence. Aniž bych se nad tím zamýšlela, ťukala jsem si na čelo. „Lidi už dneska vážně neví, na čem ještě vydělat!“ Poté jsem reklamu potkala při návštěvě různých webů ještě několikrát. Při přípravě fotografií pro příbuzné jsem si uvědomila, že z velké části jsou pořízené mobilním telefonem a ve svých dvou týdnech jich Áda měla už 1213! Kolikrát jsem se usmívala, když jsem pozorovala maminky v obchodních centrech, jak volají na svá dítka napasovaná v plastových houpadlech za peníze: „Tady zlatíčko, kuk!“ a cvakaly digitálními fotoaparáty do zkolabování baterie, nebo vyčerpání kapacity paměťové karty. Teď jsem jako ony. Když obrázky prohlížím, vidím, že jedinečnost daného okamžiku nelze zachytit, přestože zmáčknete spoušť desetkrát za sebou.

Chtěla jsem, abychom měli i my krásně nafocené miminko. Vším odkládáním a váháním, spojené s nedůvěrou k porušování dodržování šestinedělí se stalo, že jsme první profesionální focení absolvovali ve třech měsících.  Dcerka už není maličkým novorozencem, který je například v kalendáři od Anne Geddes, ale malou slečnou.

Sedmnáctého června nastal den s objektivem. Přišli jsme včas, připravili se a strávili dvě krásné hodiny za odborného vedení ukazováčku na spoušti Nikol Obrové a maskérského štětce (hlavně pro maminku) vizážistky Evy Ceralové. Nikol je velmi šikovná fotografka a moc jí děkuji za spoustu krásných fotek! Áda si focení moc užívala! Což je vidět na hotových snímcích. Dokonce ani moc neblinkala z neustálého měnění pozic… Báječně fungující pracovní pár fotografky a vizážistky, vám mohu vřele doporučit. Objednat se můžete přes webové stránky kliknutím na plakát s nožkami naší dcerky vpravo.

Pokud budu znovu řešit otázku focení miminka, příště na nic nečekám a objednáme se co nejdříve. Nikol, budeme fotit úplně maličké mimi! Webová inzerce budiž inspirací.

Žádné komentáře:

Okomentovat