20.7.17

Stylový obal na průkazku

Rozhodla jsem se poté, co mi poslední lisovaný obal na očkovací průkaz pukl ve svařovaném švu. Musím vymyslet něco jiného! Do čeho tuto knížečku dát, spolu s kartičkou objednání, a dalšími doklady? Něco pěkného, praktického, snadno označitelného, abych rozeznala, který sešítek je čí. 
Sedla jsem k internetu a hledala. Zjistila jsem, že není třeba vymýšlet již vymyšlenou věc a prostřednictvím facebookových stránek jsem oslovila tři výrobce látkových obalů na očkovací průkazy. V nabídce je rozmanité množství možností. Můžete mít obal designový se spoustu zdobení, jednoduchý jako kapsičku se jménem dítka, či rozkládací knížečku s obrázkem, datem narození a jménem. Každá švadlena má výrobky originální. Materiál je též rozmanitý a ve finále vlastně rozhoduje, jakou částku za takový doplněk chcete utratit. Cena většinou startuje na 250-ti korunách a dostat se můžete i k tisícovce, za kus. 
Nakonec jsem se rozhodla pro práci z rukou paní Tesařové.  Vybraly jsme společně obrázek, barvu písma a řekla jsem si, jaký text chci nechat vyšít. 


Z krásné práce jsem naprosto nadšená! Navíc působí opravdu hezky, když sestřičce při návštěvě pediatrie, do ruky dávám zdobný obal a ne jen uniformní průkaz. 
Tento nápad je i pěknou inspirací na pěkný nevšední dárek.
Přemýšlím o tom, že nechám obaly udělat i pro naše čtyřnohé mazlíčky. Co myslíte, nebude to působit praštěně? Snažím si představit výraz veterinářky naší chlupaté smečky.

Žádné komentáře:

Okomentovat