1.10.17

Nový Sunar gravimilk (recenze produktu)

Nová variace produktu Sunar gravimilk inzeruje na víčku: "Nová skvělá chuť. Vyvinuto s maminkami."
Já musím říci, že co tisíc žen, to tisíc chutí. Maminky, které tento nápoj pomáhaly vyvíjet, nebudou má chuťová kategorie.

Sice mám v rukou obměnu produktu s příchutí čokolády, ale jakožto "čokozávisláka" mě zklamal. Navíc se u rozmíchávání při studené přípravě nápoje tvoří hrudky a vyndávat při každé přípravě ruční mixér se mi opravdu nechce (i když jsem k narozeninám dostala opravdu krásný!). Nu, složení je bez lepku, což má u mě velké plus. Mate mě trošku informace v návodu na přípravu, kde se uvádí ke konzumaci 1-2 dávky denně, přičemž na obalu najdete obdobu kulatého razítka, které tvrdí: 1 porce = vyvážená denní dávka vitamínů. Pravda, vše se odvíjí dle celkové skladby vašeho jídelníčku. 


Faktem je, že se necítím tak vyčerpaně, když během kojení piji Sunar gravimilk. Proto jsem pikslu s instatním mléčným nápojem hned neodsunula a snažila se hledat variantu přípravy, která by mi přece jen vyhovovala. 

Výsledek?
Prášek zamíchám se lžící Granka, zaliji vodou do půlky hrnku a doliji mlékem do plna. Vlastně mám takové vylepšené kakao. 
Takhle mi chutná a začínám přemýšlet, jestli by to u vanilkového fungovalo stejně, ne-li lépe. 

2 komentáře: