23.11.17

Svačinu s sebou!

V jedné z rodičovských skupin jsem se nedávno zúčastnila debaty, jak správně balit dítěti svačinu. Jedna maminka zmínila stylově vyhlížející krabičku na oběd. Popisovala, jak moc se jí líbí a že známí z Anglie ji pro své děti mají a je naprosto skvělá. Protože uváděla jen název, bez obrázku, musela jsem si během nočního kojení zmiňovanou vychytávku najít přes Google. 
Obědový boxík má na můj vkus příliš přihrádek, ale svačinová varianta mě naprosto okouzlila! 
Hned ráno jsem se doslova pídila, kudy se ke krabičce dostat.

A? Když najdete, to co hledáte, e-shop v sobě obsahuje jméno vašeho dítěte a majitelka je komunikativní, veselá, nápaditá a vstřícná, neváháte!

A tak ho máme doma a chodí s námi po výletech :)

Chci vám představit YUMBOX 
Inspiraci (nejen) na vánoční dárek

Tuto prakticky velikou, zábavně vyhlížející, snadno omyvatelnou krabičku vymysleli dvě maminky. Maia a Daniela, které hledaly cestu, jak naučit děti zdravým stravovacím návykům. +více čtěte zde+
Pestré barvy (Áda si vybrala "jahodovou"), velikost krabičky padnoucí do dětských rukou (hlavně co se týče výšky boxíku), hravé obrázky vespod každé přihrádky, radost z objevení překvapení, co bude k svačině; to vše a ještě více, podněcuje Ádu pravidelně jíst i když si hraje venku.
Mě samotné přijde i ideálně velký jak na porci jídla, tak i do batůžku. Není sám o sobě těžký. Spíš bych řekla, že je těžší množství hraček, které si Áda nastěhuje těsně před odchodem do batohu a kapes tatínkovi bundy.
Yumbox vypadá nejen pěkně, ale jídlo se v něm nemačká! Ano. Vzpomněli jste si na neforemný igelitový pytlík ze školního batohu vašich mladých let? Tady zůstávají všechny části svačinového menu pěkně ve své přihrádce, i když krabičkou klepete! Můžete vedle sebe do přihrádek dát i jogurt, chleba a potkají se až po otevření. Spolehlivě těsní a snadno se udržuje v čistotě, vnitřní vyjímatelná část boxu může dokonce do myčky.


Jediné, co bych boxíku vytkla je, že zaměstná vaši hlavu přípravou na výlet mnohem víc dopředu, protože si budete jako rodič lámat hlavu tím, co do krabičky zavřete. Balené sušenky a svačinky z obchodu budou minulostí. Mě příprava svačin hodně nadchla! Zatím jsem ve fázi "zlepšování se".
Trochu je mi pak smutno, když na campingovém stolku v arboretu vyndám Yumbox pro Ádu a sobě neforemný igeliťák. Nejspíše budu potřebovat "rodičovskou verzi", ta existuje jedna, uzpůsobená větší velikost. Akorát si říkám, jaké by měly být v přihrádkách obrázky?!


Naše cestování s Yumboxem, jeho testování a odolnost sledujte v Instastories, č#svacinussebou #adamayumbox

Žádné komentáře:

Okomentovat