14.1.18

A bude svatba!

Neustále jsem přemýšlela, jak otevřít tento rok blogu. Jaký pozitivní příspěvek by měl být "tím prvním". Než jsem se stačila rozhodnout, přišel ke mě sám! 

Ve dnech 12.-13.1. probíhaly v Praze, v hotelu Clarion, Svatební dny. Krásný veletrh, kde vedle sebe najdete vše, co byste mohli potřebovat, pro jeden z nejkrásnějších dnů vašeho života. O to více jsem si akci užila, protože mě pozvala má kamarádka Janina, které vyšel článek v průvodním časopise "svatebni.cz"na téma zabalení svatebních darů. Text najdete na straně 106 a pokud výtisk doma nemáte, přečtěte si pár originálních nápadů "Jak originálně darovat peníze k svatbě?" zde.



Kdo ví, jak probíhaly přípravy mojí svatby, mohl by snadno nabýt dojmu, že jsem si vší té parády na veletrhu neužila. Opak je ale pravdou! S budoucí nevěstou jsme postupně prošly všechny stánky.
V sále asi nejvíce dominoval vystavený křišťál a dekorace možných variací svatební tabule, květin a stříbra. Dále jsme tu našly kulinářské skvosty z rukou cukrářky Kláry z Corpus delicious, ochutnávku nabídla i Erhartova cukrárna a v neposlední řadě stálo za to si okusit čokoládového lanýže z Čokoládové laboratoře. Nechybělo ani pečené maso a degustace vín od firmy Kassimex. Jejich růžové mi zachutnalo natolik, že jsem si jedno odnesla i domů ("pro strýčka příhodu", až tu budu mít někdy velkou "mama-párty"). 


Když jste načerpali sílu, pojedli a pokochali oko nádherně naaranžovaným nádobím, přišel čas se nechat zkrášlit například u stánku vizážistek Mary Kay, nebo rukou zkušené kadeřnice a kosmetičky Hany Ženíškové a také, vybrat šaty. Jednadvacet vystavovatelů krásných rób, bylo rozmístěno po celém prostoru veletrhu, takže jste si jednotlivé šaty museli fotit, abyste je mohli mezi sebou porovnat. Samozřejmě nejlepší je objednat si termín v salónu a model, který se vám líbí si vyzkoušet. Ono, kolikrát na ramínku nebo figuríně vypadá oděv jinak, než oblečený. Dále nechyběly doplňky, boty, šperky a osobní prezentace fotografů, mezi kterými mě zaujal například Daniel Šeiner či fotograf (nejen do deště) Robert Zauer.


Velké defilé zde měla i místa, kde můžete svatbu zrealizovat, včetně obřadu. Jednou z nejzajímavějších možností je uskutečnění svatby na Martinském mlýně. Nejen, že je tu krásné prostředí, možnost oddání, hostiny i ubytování pro hosty na jednom místě, ale navíc se z vaší svatby může stát nevšední zážitek v podobě novomanželské noci strávené pod šírým nebem s hvězdami, či focení na lodičce nebo s Fríským koněm. Vše, co si vaše srdce bude přát jsou zde schopni zařídit. Se zamluvením termínu však dlouho neotálejte, kniha rezervací se rychle plní!

Tak už máte místo, šaty, boty, osobu na zkrášlení, šperky, popřípadě oblečeného ženicha, místo na svatbu, květiny, víte, co budete jíst, a nyní?  Po vyřešení dopravy, zbývají prstýnky a pozvánky.  Snubní prsteny se daly na místě nejen vyzkoušet, ale pokud byli přítomni oba snoubenci, dokonce i objednat za zvýhodněné veletržní ceny. S pozvánkami pomůže například šikovný pan Tiry Novak, kde mě zaujali především květinové košilky na oznámení a třpytivý papír. Dokáže vyrobit, i nádherně sladit, pozvánky ke svatební hostině. 
A to už je asi všechno nebo ne? Máte pocit, že se vám ze všech příprav zatočila hlava? 

Kdyby ano, je tu pro vás například ANETA MARKOVÁ ze Svatby naruby, která pomůže nejen utřídit myšlenky, nápady a nabídky, ale poradí i ohledně rozpočtu a zkrátka pomůže vám vytvořit den pro vás, podle vás i o vás, abyste si ho co nejlépe užili!


Tak. Teď si jdu dát nohy nahoru,protože mě bolí holeně z toho spěchu, abych to všechno s Janou stihla. Nebo spíše stačila v rychlosti Janičce? Však ona vám také pár písmenek napíše na JaninaTvoříSkvosty
A kdyby vás honila mlsná, navštivte Svatební víkendy ochutnávky dortů.


P.S.: Díky muži můj za perfektní hlídání našich dráčat ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat