12.4.15

Druhý začátek

Domů nás pustili v sobotu. Novopečený tatínek hrdě čekal v návštěvním prostoru s připravenou autosedačkou. Trochu jsme pobavili personál, když jsem několikrát šla s různými taškami tam a zase zpátky. Taška pro miminko obsahovala vše, co měla, až na fakt, že veškeré oblečení bylo o číslo až dvě větší, než byla Ádina velikost. Narodila se s velikostí padesát a ve všem vypadala jako „rozkošný neforemný bubáček“. Cestou jsme nakoupili několik nezbytností v lékárně a později tatínek vyrazil na nákup dětského oblečení, abychom měli alespoň několik kousků na míru.

Hnedka u dveří jsme nechali miminko „očuchat“ pejskovi i oběma kočkám, u kterých bydlíme. Nejdříve v autosedačce, poté na gauči, kde jsme oba s manželem napjatě seděli, připraveni skočit po zvířeti a v případě potřeby tvrdě zasáhnout. Bála jsem se celou dobu a bojím se i teď, například když domácí mazlíci hrají „na babu“. Ještě tentýž den bylo nutné vyzvednout kočárek. Který jsme z opatrnosti, i pověrčivosti, měli v úschově u jedné rodinné přítelkyně, nedaleko místa bydliště. Protože všechny věci byly sice připravené, ale zakryté, nebo složené tak, aby na ně neprášilo, musela jsem vše doladit. Z nutnosti položit miminko do bezpečného prostoru, na rovnou, lehce přenosnou, plochu, užili jsme rady prababičky. V rámci řešení vzniklé situace, byl tímto obsazen košík na prádlo (až do odvolání). S manželem jsme si připadali lehce praštěně, ale účel košík plnil dokonale.

Pro snadnější domácí sžití se všemi novinkami, si vzal manžel na týden volno z práce. Byla jsem moc ráda, samotná bych návrat domů těžko zvládla. Mimo kojení, přebalování a množství rychlých sprch, jsem mohla i spát, zatím, co tatínek houpal a uspával. Musím pochválit manžela, jak rychle se všechno naučil a dneska mimo kojení zastane všechno, co je třeba a ještě u toho stačí mít veselou náladu. Za to já jsem sama se sebou začala mít občasné potíže. Mám úzkosti z kdečeho a nyní, s miminkem, se ke všemu přidal strach o dítě.

Další týden přijela, dlouho očekávaná, prababička. J

Žádné komentáře:

Okomentovat