6.4.15

Hola, hola jsem tu!

Uběhly necelé tři dny. Kontrakcemi už jsem lezla i po zdi, nevěděla co se sebou. Ani manžel, ani já, jsme se v noci nevyspali, protože jsem neustále cestovala z ložnice do koupelny, nebo na záchod. Už jsem ani neměla chuť k jídlu. Jedna maminka se mi pochlubila, že rodila třicet hodin. V duchu jsem si zanadávala a řvala: „Zkus si pět dní, nádhero!“ Odhodlána opustit porodnici pouze ve variantě, že si poneseme miminko, jsme vyrazili do porodnice znovu. Asi bych i přepadla doktora se slovy: „Porod nebo život!“ Ale k mému překvapení tu noc sloužila mladá lékařka, které stačil jeden pohled, a už volala porodní sál. Byla skvělá. Jak ona, tak sloužící sestřička, která obstarávala monitory a vše okolo. Se vším mi pomáhali a hlavně se mnou celou dobu byl můj manžel.

Na porodním sále si od nás vzali dokumenty, prošla jsem předporodní přípravou a představila se nám sympatická a schopná (jak jsme později měli tu čest zjistit) porodní asistentka. Porod proběhl hladce. Dostala jsem koktejlovou injekci, která tělo přesvědčila, aby už dál neotálelo a pustilo miminko na svět. Byla jsem příšerně unavená, hysterická a taky trochu naštvaná (už ani nevím přesně na koho a na co), ale síla pocitu štěstí a lásky, která vás zasáhne, když poprvé vidíte vaše dítě, se nedá popsat slovy. Dcerka je na světě A JE TÁÁÁÁK KRÁSNÁ! Manžel mě celou dobu držel za ruku. Podporoval. Opakoval instrukce porodní asistentky. Prožíval vše se mnou. Přestřihl pupeční šňůru. Napsal dceři jméno na pásek i tělo. Přinesl mi ji za doprovodu sestry k prvnímu kojení.


Zatím, co venku běsnil liják, my už jsme tři. J

Žádné komentáře:

Okomentovat