6.4.15

Těžko na cvičišti

Rčení tohohle rázu v porodnici neplatí. Nacvičovat jsme začali s vervou den před termínem porodu. V počátku jsem nevěděla, zda je to kontrakce, nebo jen „poslíčci“. Dle telefonické konzultace se sestřičkou v poradně porodnice, druzí zmínění při sprchování bříška teplou vodou vymizí. Zůstali. A sílili. Neustále řešíc problematiku, zda nejedeme hystericky zbytečně, mě manžel naložil s taškou do auta a už jsme ujížděli. V porodnici natočili miminku záznam, proběhla kontrola doktorem (který sám nevěděl, zda už rodíme, či nikoliv) a ubytovali mě na oddělení šestinedělí, kde: “Budeme čekat, až se interval mezi kontrakcemi sníží pod pět minut.“ Pěti minut jsem dosáhla, ale pořád žádná akce ze strany ošetřující setry neprobíhala. Kontrakce trvaly v tomto intervalu ještě asi hodinu a pak, jako když utne. Porodní cesty se ani nehnuly a po dvou hodinách jsem začínala od začátku. Kontrakce po patnácti minutách.

Na oddělení, plného novorozených miminek, unavených maminek a neustále běhajících sestřiček, jsem si pobyla dva dny, než mě pustili domů. Uběhlou dobu jsem stejně jen čumákovala z okna, protože maminka, ke které mě šoupli na pokoj, si nechtěla nijak zvlášť povídat. Myslím, že ranní vizita viděla, jak doktora prosím pohledem, aby mě pustili. Noc jsem chodila po chodbě s kontrakcemi, nebo brečela v umývárnách. Byl to hrozný pocit vidět všechna nová a nová miminka, mít bolesti, neporodit a vesměs blokovat postel. Manžel tam se mnou být nemohl a mé myšlenky se neupínali k porodu, ale k tomu, abych tam odtud utekla domů, jinak bych se zbláznila.


Protože mě kontrakce úplně neopustily, manžel si na mě vzal ošetřovací dovolenou a já zvedla náš účet za teplou vodu, díky sprchování bříška, o dva tisíce za uběhnutý měsíc. Nacpala jsem téměř celý obsah své „porodní tašky“ do pračky a koukala na filmy v televizi, které stejně za moc nestály. Takhle jsem si to čekání na miminko nepředstavovala. 

Žádné komentáře:

Okomentovat