6.4.15

Než se narodí

Před příchodem miminka na svět má být všechno připravené. Četla jsem tohle doporučení v několika článcích o výbavičce, na internetu. Podle odborníků je dobré, aby miminko cítilo (již v prenatálním stavu), že už má nastěhované všechny věci ve vaší ložnici, vlastní vaší bývalou poličku ve skříni a má povlečenou postýlku (kvůli které jste přestavěli nábytek ve zmenšující se místnosti). Mimo jiné je nutné, aby mělo i zabalenou tašku pro vyzvednutí z porodnice a zajištěný zdatný dopravní prostředek. Když si na seznamu odškrtáte všechny zmíněné položky, je čas čekat na příchod nového člena rodiny.

Dát všechno dohromady je úkol, který za neustálého nedostatku spánku, čítá samomnožící se cifru podúkolů. Dle seznamu jsem pořídila všechno, co je třeba do začátku mít. Podle slov paní gynekoložky, máme očekávat miminko „standardní velikosti“, tedy padesát šest centimetrů, tři a půl kila. Klasice odpovídá konfekční velikost padesát šest (dle kojenecké tabulky velikostí). Nakoupila jsem bodýčka a díky rodinným přátelům, od kterých jsme dostaly větší množství výbavičky, je vše připraveno.


V posledních týdnech se budím praštěnými sny kvůli mé tašce do porodnice. Několikrát se mi zdálo, že mi chybí košile na spaní, ztratila jsem ručník a také, že se po porodu nevejdu do zakoupeného jednorázového prádla. Takže jsem do tašky přibalila dva ručníky navíc, několik spodních kalhotek a druhou spací košili. Taška se zvětšovala a zvětšovala. V poradně mě však trumfla maminka, která se zřejmě do porodnice stěhovala, jelikož dorazila se dvěma kufry a obrovskou igelitovou taškou k tomu. Hlodá mě otázka, kolik věcí potřebuje novopečená maminka na čtyři dni v porodnici? No, jsem přesvědčena, že nebudu mít čas hodit módu. Ale, co kdyby náhodou, že jo…

Žádné komentáře:

Okomentovat