21.4.15

Píseň pro škytavku

Několikrát jsem slyšela z úst mužů, kteří mají se svými protějšky děti, že se jim zdá manželka připitomělá. Nemysleli to špatně, ostatně sdělovali tuto informaci se vší láskou, avšak s pachutí tvrdé pravdy. Smála jsem se takovým výrokům. Horečnatě hlásajíc, že já budu mít vždycky co na práci a nudit se určitě nebudu, tudíž mi „kvoknutí“ nehrozí, jsem se smíchy lámala v pase. No. Chvílemi si nejsem jistá sama sebou.

Od kolegyň v práci, i kamarádek z okolí jsem slyšela nejrůznější příhody. Nejvíc mě zaujala kreativita mé známé ze střední, která složila „kakací píseň“, jen aby udržela svou ratolest dostatečně dlouho sedět na nočníku. Zakroutila jsem hlavou ze strany na stranu, když se opatrně zeptala, jestli chci text, protože nikdy nevím, co se může hodit. „Ne, díky. Když tak si složíme vlastní.“

Tento druh nočníkového hitu zatím nepotřebujeme. Pomyslné hitparádě u nás zatím vládne „píseň pro škytavku“. S pomocí jejího rytmu vyklepáváme při chůzi škytku a „posíláme s baťůžkem k někomu jinému“. Fungovat?  Funguje! Miminko přestane škytat a většinou štafetu úspěšně přebírá maminka. Já se zase rozškytám z toho věčného hopsání! Slyšet mě někdo, dostane takový záchvat smíchu, že ho bude muset odvést záchranka.


Závěr? Ano, blbnu. Doufám, že to ještě není tak zlé. Vždyť jsem doma s miminkem teprve měsíc! A jako textařka zářím jen v jedné písni. Nebo…?

Žádné komentáře:

Okomentovat