21.6.15

Korále na kojení

Tři a půl měsíce uteklo jako voda. Áda je každým dnem větší a zvídavější. Začala mít šmátravé ručičky při kojení, které už nezůstávají jen chycené za lem podprsenky. Zatínající se prstíky mě začaly celkem citelně štípat do dvorce prsu nebo výš v dekoltu. Bolí to jen malinko a chvilku. Štípanec ale zarudne a pak trvá celý den, než zmizí. Zároveň prcek procvičuje nejrůznější gymnastické prvky a způsobuje si tak ublinkávání. Chvilku jsem uvažovala nad tím, zda se nedostavuje, mezi maminkami hodně diskutovaný, tříměsíční bojkot kojení. Nebo, co to má být? Ze všech pokusů šátrající ručičku zabavit a nenutit zbytek drobného tělíčka k rozptýlení, uspěl nápad s přívěskem na krku. Ale jaký použít? Nechci, aby mi později maličká tahala řetízky.  Zvyk je železná košile. 

Objednala jsem proto na internetovém e-shopu www.silikonovekorale.cz  dva náhrdelníky silikonových korálků a přívěsků. První jsou dvě koaly, které do sebe hezky zapadají. Hlavně mi to připomíná motiv nošení v šátku, proto se mi asi tak líbí. Jsou příjemné na dotek a každá má svou šňůrku. Zatím se Ádě lépe drží menší koalka. Druhý je korálkový náhrdelník, který budu mít stabilně v tašce u kočáru. „Kojící korále“ se totiž miminku ukazují pouze v čase kojení z důvodu, aby s neokoukaly. Kojenec se tak soustředí na kojení a zaměstná pátravou ručičku žmouláním přívěsku. Tudíž, nemusí vymýšlet nic jiného a v klidu se nají. Vychytávka funguje báječně. Šperky vyráběné paní Janou Hybšovou jsou hypoalergenní, odolné vůči bakteriím, snadno omyvatelné, ožužlávatelné (vyrobeny z potravinového silikonu) a navíc mají širokou škálu pěkných sytých barev.



Mohu je vřele doporučit!

P.S.: Ochutnala jsem je a nemají gumovou pachuť! Přece bych to nedala dítěti bez otestování. Ha!

Žádné komentáře:

Okomentovat