24.11.15

Domácí tvoření

Už mám téměř vybaleno. Několikrát jsem se zmínila, že stále bojuji se zabalenými krabicemi, které byly určeny na stěhování. Přičemž, některé čekaly už velmi, velmi dlouho (asi ještě z přistěhování; Chacha!). Divila jsem se, jaké jsem našla poklady, včetně desek s obrázky z mé první třídy. Žila jsem v domnění, že jsem vyhodila i zbytky komponentů dekorací z různých tvořivých odpoledních akcí. Ne! Mohu se pyšnit titulem zasloužilého sysla! Nesmím se divit, že krabic je plný pokoj, když ukrývají nejeden historický artikl...
Navíc moji rodiče vyhodnotili, že už u nich nebydlím dlouho a postupně mi začali přivážet"zbytky" obřích rozměrů z kategorie může se hodit. Včetně pytle pedigu, krabice barev, látek, tvořivých knih a hraček po kocourovi, který se v loni v listopadu zaběhl. "Kdo má malý byt, přifoukne si ho a hotovo!"
V pochmurném počasí podzimu jsem začala nalezený a dovezený výtvarný materiál zpracovávat.  Zde je několik vybraných fotek. Jakpak se vám výrobky líbí?

Věnce
Korpusy jsem vytvořila z pedigu za četné asistence Ády a zvířátek, kteří lapali po mokrých šlahounech. Jsem ráda, že jsme si u splétání neublížily a všechna očička zůstala tam, kde mají být.
Dobré doporučení: Pokud chcete jít na šišky, jděte už v srpnu! Já toto nevěděla a málem zamáčkla slzičku. Aneb, za deště s dusna všechno v lese hnije  už se nedá sbírat...

Věnce adventní s čajovými svíčkami


Věnce vzpomínkové


Vence dekorační


Věnce závěsné (na dveře nebo okna)


Strom na vzkazy
Vnitřní tubus je sice papírový, ale s tavnou pistolí, mořskou řasou a trochou fantazie, můžete vytvořit pěknou dekoraci. Vzkazy a seznamy na nákupy nemusí tapetovat pouze dveře lednice, ale mohou se stát lístečky stromku...


Voskovky jako nové
V neposlední řadě jsem objevila krabičku plnou kousků voskovek, ještě s nápisem 1.C. Ze starých voskovek mám nové. Duhové :) Aneb nalámejte kousky na pidi kousky do malých silikonových formiček a šoupněte na tři minuty do trouby. Vzor nelze předen předpokládat a tak se recyklace barviček stává o to zábavnější. Každá je originál, každá je překvapení!



Takže už vím, že péci mi půjde a hrrr do vánočního cukroví! 

2 komentáře: