13.12.16

Sněhulákohraní

Chlad a proměnlivé počasí si vybralo své. Znovu jsme obě nemocné. Kašel a rýma nás ale neudrží dál od zábavy, tedy alespoň té domácí. Letošní Vánoce jsou v symbolu sněhuláků a sněhových vloček
Ráda bych se s vámi podlila o svůj vlastní nápad na velmi jednoduchá přáníčka, kde se při výrobě budete bavit vy i děti :)
Potřebujete:
  • barevné papíry nebo čtvrtky
  • lepidlo v tyčince
  • černý a oranžový fix
  • dekorační sněhové vločky
  • kulaté tampony na odličování pleti (nenapuštěné)
  • nůžky (nejsou na obrázku)
A můžete začít tvořit!
Nejprve přehneme na půl papír, který bude sloužit jako samotné přáníčko. Poté si jej dítě namaže lepidlem (jak chce) a nalepí tři kolečka, jako tělo sněhuláka a tolik vloček, kolik nabídnete, či bude chtít. Já jsem Ádě nachystala materiál na jednoho sněhuláka a čekala, co s tím udělá. Dál vyberete společně kouli, která bude hlava a té dáte na ni čepici. Ádu baví stříhat, takže jsou čepice šišaté a za mé asistence stříhá velkými nůžkami, aby se nám prsty do držadel vešly oběma. Dcerka nalepila několik sněhuláků, zatím, co já jsem fixami dokreslila obličej, ruce a knoflíky (ty někde kreslila i sama). Možná si řeknete, že jsem ji měla nechat malovat úplně samotnou, žel mám doma jen lihové popisovače a pastelky se na kolečka nechytly. 
I tak jsem nadšená, jak Ádě činnost šla a jak ji bavila. Občas sice sněhulák "ztratil hlavu", ale o to je na něj veselejší pohled.


Krásný předvánoční čas přejí sněhuláci :)

Žádné komentáře:

Okomentovat