10.8.17

Když se hezky spinká

Musím se s vámi podělit o báječnou zkušenost s internetovým obchodem Naše mimi Přerov! 

Už když se narodila Áda, zaslechla jsem informaci, o tak zvaném "pelíšku pro miminko". Rozhodla jsem se ale, že Áda bude spát v zavinovačce s ručičkami venku, ale teď vím, že jsem si měla tuto báječnou vychytávku pořídit již do výbavy prvního miminka! 
Pořád jsem přemýšlela, jak vyřeším situaci, kdy si k ránu vezmu Ciri k sobě do postele na kojení, kdy se mi ji nebude chtít zase přesouvat do postýlky a nožky musí mít při spaní ideálně podložené, ať už má sádry nebo dlahy. Od kamarádky jsem dostala typ na šikovnou paní Margitu Šubrtovou, tak jsem vytočila telefonní číslo.

"Jen profesionál se vám bude ochotně věnovat o své vlastní dovolené..."

S předpřipraveným výběrem látek dle prodejních instrukcí, jsem plna nadšení čekala, až se na druhé straně ozve hlas. Paní Šubrtová je velice milá paní, vyslechla veškerá má přání, zodpověděla každou otázku s úsměvem v hlase a sama mi navrhla několik zajímavých vylepšení. Po domluvě všech podrobností, mi řekla, ať vše po určitém datu pošlu emailem, že: "...až se vrátím z dovolené, tak..."
Úplně ve mě hrklo! Jako zákazník volám v době probíhajícího relaxu a nejen, že je mi telefon zvednut, ale dokonce mi volaná věnuje téměř hodinu svého času! A z vlastní zkušenosti mohu říci, že jen profesionál se vám bude věnovat o své vlastní dovolené.

"Nadšená jsem já i holky!"

Pelíšek dorazil s perfektním načasováním od objednání, přesně podle telefonické domluvy. Báječně zabalený, s výztuhou, aby se zboží nic nestalo. Ušitý je precizně! Je oboustranný, s množstvím praktických doplňků, včetně polštářků, kterými mohu podložit Ciri nožky, i hlavičku. Zvolila jsem střední velikost hnízdečka a tím, že se dají šňůrky ve spodní části povolit, nebo zcela rozvázat, vejde se do rozpětí pelíšku i velký polštář na podložení sáder. Látky jsou velmi příjemné na dotek, nepouští barvu a výplň i po vyprání v pračce drží na svém místě. Áda si v rozvázaném hnízdečku také ráda poleží při odpoledním odpočinku, a proto mohu říci, že nadšená jsem já i holky! :) 


Naše mimi Přerov mohu doporučit všem maminkám, které hledají poctivě ušitou textilní výbavu do dětských pokojíčků. Zde můžete vybírat: NAŠE MIMI

Žádné komentáře:

Okomentovat