24.10.17

Zpět na místě kojo-činu!

Musím říci, že mě celkem rozesmál pohled přesunutých laviček. Ano. Někteří z vás si možná vybaví kojící dobrodružství, které jsme zažily s Ádou pod "Velkou Magnólií". Sedmého října se konal pravidelný "Den otevřených dveří" v arboretu v Kostelci nad Černými Lesy. 


Letos jsme zavítali i s dalšími příbuznými. Zjistili jsme, že jeden z jedlých kaštanů nám pokáceli.  Přes překvapení v podobě obřího pařezu, nasbírala Áda s babičkou několik kousků jedlých plodů, které jsme si upekli doma v troubě. 
Dokonce jsem vyfotila kočárek s Ciri na stejném místě jako před lety s Ádou. Akorát kojení jsem přesunula pod stříbrnou lípu naproti "Velké Magnólii". Ciri jsem vyndala z kočárku ve fusaku, takže jsem spíše vypadala, jako kdybych cpala ňadra do chlupatého vaku, než kojila. 
"Jééé vy v tom máte dítě!" zajásal jeden starší pán, když jsem obdobný kousek zopakovala o dvě hodiny později, sedíc na zemi, vedle tří muchomůrek.
Těší mě, že v arboretu mají turisté stále radost z kojení! (Tentokrát si vyfotil jen ty houby.)
Přijedeme zase.

Žádné komentáře:

Okomentovat