22.11.17

Ádin adventní kalendář a Mikuláš

Když už je Áda větší, přemýšlela jsem, jak vyřešit otázku adventního kalendáře letos, aby Mikulášova nadílka nebyla samá čokoládka. Trochu mi to vadí a hlavně, když byly opraveny dva zoubky, už tak bude sladkého cukroví až až. Moc mě těší, že i babička raději nosí sem tam nějaké ovoce, když nás navštíví, místo bonbónů. 
Hledala jsem inspiraci a realizovala se díky Pinterestu.

Letos mám pro Ádu připravený originální, s láskou vyrobený, adventní kalendář, v jehož nitru jsou schované dílky dřevěných puzzle. Dcerka si každý den přidá jeden dílek a postupně složí žirafu. (Již máme medvěda a skládačka ji moc baví, takže věřím, že bude nadšená).


K vyrobení vám stačí: 
  • 24 roliček od toaletního papíru (nesplachovatelných - ty bílé totiž rozpouští tavná pistole)
  • balicí papír
  • tvrdší barevné papíry
  • lepidlo
  • tavící pistole
  • stužka
  • pravítko
  • tužka
  • nůžky
  • černý fix (tloušťky M)
  • trpělivost
  • hodně trpělivosti + čas
  • a to, co umístíte dovnitř
Postup:
Ruličky očistíte od zbytků toaletního papíru, odměříte si kolik budete potřebovat balicího papíru na polepení válce a zaslepení jedné strany. Nejprve je nutné jednu stranu polepit/zaslepit, poté oblepit tělo ruličky. Opakujete 24 krát. To je asi nejzdlouhavější. Hotové tubičky popíšete čísly (za sebou, na přeskáčku - jak je vám to milé) na zaslepenou stranu, naplníte a druhý konec zavážete stužkou - je tedy logické, že vám musí kus papíru přes hranu ruličky přesahovat, aby bylo co vázat. Pak s tavnou pistolí sestavíte tvar adventního kalendáře. Možností je spousta, já zvolila "domeček". Doplníte barevným papírem detaily - já udělala takové nožičky, které jsou hlavně kvůli stabilitě výtvoru a střechu. Hotovo!

Ciri dostane spojovací dětský řetízek na žužlání. Každý den jeden dílek. Věřím, že ho ocení, bo princezně rostou zuby.
K nadílce ještě Ádě přidám Mikulášský balíček plný chutných svačinek. Ovocná kapsička od firmy Freche Freunde je zatím jediná, kterou Áda neodložila, dokud nebyla úplně prázdná. (Určitě jste zaznamenali můj jásající příspěvek na Instagramu). Stačila jsem ochutnat jen při otevření a je BÁJEČNÁ! Zakoupit si balíček, nebo jen kapsičku na ochutnávku můžete zde

Žádné komentáře:

Okomentovat